Sumpit Nuff Sampai kena!!!

17 August 2011

Bulan yang penuh dengan Rahmat!!...

Isnin 15.8.2011bersamaan 15 Ramadhan 1432H.. Isteriku telah melahirkan anak pertamaku di hospital Sultan Abdul Halim pada pukul 5.39pm..Gembira rasa hati ini sehinggakan tak terperi..yea la dah lama tggu baby tak nk kuar lagi.. dah lebey duedate lak tu.. 5 hari lebey.. dah tgok ha puas hati aku.. sonong giler tak ingat orang len dah.. ahaha..cewiey aku pasneh.. im a dad im a dad.. waalaoooo tu la ayat lam pala aku time tu.. kih kih kih..lol....tapi....... Tidak abis perasaan seronok yg menusuk kalbu.. Aku diberitahu bahawa sahabat aku Anuar Bin Sabutdin @ anuat mengalami kemalangan jalan raya pada hari selasa 16.8.2011. anuat dikatakan koma kerana mengalami hentakkan kuat dibahagian kepala sehingga tengkorak di bahagian depan kiri dan belakang kepala pecah.. setelah itu aku menerima satu lagi berita bahawa sabahat aku anuat yg sangat rapat dengan aku telah meninggal dunia pada pukul 12.30am malam semalam. hiba hati ini.. ase raya taun nie tak bermakna bagi aku..dengaq plak apit sahabat aku gak.. dorang dah rancang nk balik kali nie nk ngutuk aku kau2 sbb dapat baby.. kalu ngutuk tu kira wish laa msti gelak ketawa tu cam orang gila.. kalu kedai makan tu suara kami berempat je la riuh rendah.... tapi suma tu jadi angan2...anuat dah tak da.... aku sedey... tak tau nk ckap apa dah... harap sapa2 yg baca sedekah Al-fatihah untuk arwah Anuar Bin Sabutdin... dia lam kepala, hati n kenangan hidup aku.. aku redha....(aku,pali,apit,anuat) kawan dari kecik lagi.. susah senang pown sekali.. tak berkira...aku tau Allah lebey sayangkan dia... mudah2an rohnya dicucuri rahmat dan anuat ditempatkan bersama2 orang yg beriman Al-Fatihah....

0 comments:

Post a Comment

About