Sumpit Nuff Sampai kena!!!

25 May 2010

Ubah Mood Jap!!!!

Kali neh saja je nk citer sal bakal isteri aku neh..
tu yg Mood aku bertukar tu..
aiyooo!! tak lama lagi dah nk kawin..
Gementarnya aku ase biler tggu saat aku nk akad nikah...
huhu sure aku ketaq n kecut-kembung peut aku time tu..mana taknya dapan orang ramai.. gementar tu msti lebey dasat dari aku dapat ikan ketika mancing..huhu...
Kepada sahabat2 aku diluar sana kongsi skit tips2 kat aku camna nk handle perasaan gemuruh tu...dah bnyak kali aku gi skodeng orang akad nikah..
bnyak beno tok khadi soal.. kalah final exam soalanyea... hahaha!!
Weih korang suma Doa2kan aku bejaya n selamat diijab khabulkan keh!!... hehe... (ketaq pala dah)

3 comments:

tahniah!!~

sama la bro..
tgh gementar gak ni.huhuu..

Tahniah.. semoga berpanjanagn ke akhir hayat.

rilek bro. cool je. hee. congrat2. hee. aku pun nk kwin jgk T_T

Post a Comment

About