Sumpit Nuff Sampai kena!!!

31 May 2010

Mandi-manda!!




Sabtu 29 mei 2010..xpdc kali neh bukan cari ikan atau kisah ikan.. tapi cari kolam natural nk berendam.. hahaha!!.. aku-tunang n baper lagi la kenkwan gi cari area sempoi! nk mandi-manda.. akhirnya, terjumpa sebuah tempat yg begitu indah.. dipenuhi dengan hutan belukar.. kami melalui denai2 nk cari port clear nk berendam(mandi eh),tau tak kat mana? sure tak taukan.. haha.. lolx..zzz..kat Batu Hampar Yan Kedah Darul Aman..
kat sini la aku mandi sepuas-puas hati.. aku train berenang,berendam n mcam gi aku wat. haha!!



walaupown air tu tak la baper dalam.disebabkan aku jarang berendamkan.. aku lemas skit2 la.. malu tul aku kat budak belakang tu..zzzz
nie la hasilnya.. pinjam pelampung budak tu.. haha!!;-) tapi last2 aku berjaya menjadi seorang perenang pro gak ah...
tapi arie tu emang best la aku berendamkan.. yea ah.. asyik tgok ikan je lam air.. kekadang kena gak ah merasa suasana kesejukan ketika berada didalam air.. hehe...!!

0 comments:

Post a Comment

About